فطرت الهی - دلسوخته ای منتظر

در این وبلاگ سعی داریم بیشتر از مبانی فکری الهی بنویسیم

فطرت الهی - دلسوخته ای منتظر

در این وبلاگ سعی داریم بیشتر از مبانی فکری الهی بنویسیم

فطرت چيست؟
فطرت الهی - دلسوخته ای منتظر
فطرت انسانی چیز خاصی نیست که بشود آن را مثل قلب و کلیه و غیره به کسی نشان داد بلکه فطرت همان آفرینش خاص الهی است که فقط به انسان داده شده و به هیچ موجودی قبل از انسان داده نشده است.
این آفرینش چند ویژگی دارد:
1- برای اولین بار به انسان داده شده
2- دین الهی منطبق با آن است
3- هرگز از بین نمی رود ولی ممکن است زیر لجن زار گناه دفن شود
نویسندگان
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
امام صادق (ع) از پدرش نقل ميكند كه فرمود: كسى كه در او حرص و ترس باشد ايمان ندارد و مؤمن، ترسو و حريص و بخيل نيست. الخصال / ترجمه جعفرى، ج‏1 ؛ ص131

یکی از وبلاگ ها مطلبی درباره دموکراسی نوشته بود و دموکراسی را به بهترین و سبکترین ویندوز دنیا تشبیه کرده بود. ما هم برای اینکه دل این دوستمان نشکند گفتیم یک تبلیغی از این ویندوز برایش بکنیم. شاید یکی دو تا مشتری پیدا کند.

لینک برای مطالعه کامل مطلب اینجا

 تو بهترینی!

دموکراسی یعنی شیرین ترین طعم دنیا ،طعم بی نهایت، از معنی آن نپرسید چون ممکن است تحریف شود باید آن را بچشید. فقط کافی است کمی در دنیا بچرخید با دموکراسی بازهای  قهار دنیا دمخور شوید تا بفهمید داشتن چنین نعمتی یکی از مواهب الاهیه است. باور کنید این را از صمیم قلب می گویم

تنها کلمه جامع دنیا

شاید باور نکنید اما تنها کلمه ای که مثل دموکراسی جمیع معانی دیگر را در خودش دارد الله است که هزار اسم خدا را در خودش جمع کرده است. فقط یکبار امتحان کنید اگر مشتری نشدید آن وقت ویندوزتان  را عوض کنید ولی این را بدانید که حتما مشتری می شوید. فکر کنید چقدر دنیا دلنشین می شود اگر همه به دموکراسی پایبند باشند و آن  را بفهمند و ویندوز ما یعنی دموکراسی را نصب کنند. به قول شاعر:

 تصور کن اگه حتی تصور کردنش سخته

جهانی رو تصور کن که هرکی توش دیگه خوشبخت خوشبخته

جهانی که درونش نیست هیچ نوعی رودر وایسی

آخه ویندوزها مون هستن همه مارک دموکراسی

ما تضمین می کنیم که اگر به انجمن دموکراسی بازها ملحق شوید تا پایان هر سال همه ی افکارتان را ثانیه به ثانیه بروز و آپدیت می کنیم.

نسخه ای برای ایرانی ها!

البته برای شما ایرانی ها که قدرت تعاملی ضعیفی دارید و تحملتان کم است یک سی دی آموزشی هم روی بسته نرم افزاری هست. البته اگر آدم باشید به شما می دهیم وگرنه بروید با همان ویندوز 98 اسقاطی حال کنید تا بعد ببینیم چه میشود انجام داد.

یادتان باشد اگر قرار است از ویندوز خوب استفاده کنید باید مو به مو عمل کنید تا تعامل شما قوی شود.

اصلا محصول دموکراسی تعامل سازنده است. ببینید فرانسه چطور با محجبه ها تعامل می کند. اصلا قانون کشف حجاب یعنی هر کسی حق دارد هر طور که می خواهد زندگی کند. یا خود آمریکا بهترین رفتار ها رابا سیاه پوستان و زن ها دارد. ببینید عراق و افغانستان و پاکستان و یمن و لیبی و سومالی و ... چقدر آرامش و تعامل وجود دارد. همه این کشورها  راحت با بزرگان دموکراسی تعامل می کنند . یا اصلا خود ما چقدر راحت با این دموکراسی باز ها داریم تعامل می کنیم و همدیگر را تحمل می کنیم هیچ وقت نه ما را تحریم کرده اند و نه اهانتی به ما شده ،اگر اشکالی هم هست به کاربرها بر می گردد. اینها خوب به محتویات بسته آموزشی عمل نمی کنند. حق توحش هم از همین جا ثابت می شود چون بقیه ویندوزشان مدلش پایین است ممکن است یکدفعه ارور بدهد و خلاصه قاطی پاتی بشود و صدمه ای به آنها بزنند. این حرف هایی هم که افلاطون زده و گفته دموکراسی احمقانه ترین روش حکومتی دنیاست به خاطر این بوده که افلاطون مزدور بوده ،تازه ویندوز افلاطون داس بود و اصلا نمی توانست تصور کند دموکراسی یعنی چه؟

حرف آخر!

به هرحال ویندوز ما را تهیه کنید که این ویندوز ثمره خون  و تلاش صدها هزار نفر از اول خلقت است و گفتن این نکته ضروری است که تعداد کشته های ما از هزار و صد و بیست و چهار هزار پیامبر و تابعین آنها بیشتر است. و فکر نکنید که انبیا حرف جدیدی برای گفتن دارند هر آنچه می خواستند بگویند را دموکراسی گفته و یک چیز بالاتر هم می گوید. و آن این است که اگر مردم خواستند می توانند امام زمان را هم استیضاح کنند. اصلا خلیفه خدا را هم با رای مردم انتخاب می کنیم . خدا چکاره است که خلیفه اش را خودش تعیین کند. خدا هم اعتراض کرد از صحنه روزگار محوش می کنیم . اصلا می رویم شیطان پرست می شویم تا خدا بفهمد که دارد زور می گوید.

بهر حال از ما گفتن بود دموکراسی بهترین ویندوز دنیاست نگویید که نگفتید.


+3 آذر 93

++++ البته متاسفانه تمامی پست های این سال در وبلاگ مذکور که در آن دموکراسی به چالش شدید کشیده شده بود معدوم شده است - تاریخ تمامی این پست ها بعد از حادثه بلاگفاست.

نظرات  (۲)

از دمو اش بنالیم یا کراسی اش
پاسخ:
در این مورد خاص هم مردشور تجزیه اش را ببرند هم ترکیبش
۱۵ اسفند ۹۵ ، ۱۸:۳۴ سیّد محمّد جعاوله
عالییییییییییییی
پاسخ:
چشمات عالی میبینه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی