فطرت الهی - دلسوخته ای منتظر

در این وبلاگ سعی داریم بیشتر از مبانی فکری الهی بنویسیم

فطرت الهی - دلسوخته ای منتظر

در این وبلاگ سعی داریم بیشتر از مبانی فکری الهی بنویسیم

فطرت چيست؟
فطرت الهی - دلسوخته ای منتظر
فطرت انسانی چیز خاصی نیست که بشود آن را مثل قلب و کلیه و غیره به کسی نشان داد بلکه فطرت همان آفرینش خاص الهی است که فقط به انسان داده شده و به هیچ موجودی قبل از انسان داده نشده است.
این آفرینش چند ویژگی دارد:
1- برای اولین بار به انسان داده شده
2- دین الهی منطبق با آن است
3- هرگز از بین نمی رود ولی ممکن است زیر لجن زار گناه دفن شود
نویسندگان
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
امام صادق (ع) از پدرش نقل ميكند كه فرمود: كسى كه در او حرص و ترس باشد ايمان ندارد و مؤمن، ترسو و حريص و بخيل نيست. الخصال / ترجمه جعفرى، ج‏1 ؛ ص131

سوالات خود را به صورت یک نظر ارسال کنید در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ داده می شود. اگر تمایل دارید که پاسخ به صورت خصوصی جواب داده شود. شماره همراه خود یا ایمیلتان را درج کنید تا رمزی برای مطلب شما ارسال گردد.

اگر در ایام امتحانات نباشیم و هجم سوالات زیاد نشود در اسرع وقت جوابگوی شما هستیم

میثم علی زلفی

سوال

نظرات  (۳)

سلام میثم جون خوبی امروز قسمت اعتقادی رو کمی مطالعه کردم خیلی خوب بود متشکرم یاعلی
پاسخ:
سلام
لطفا زیر همون که مطالعه می کنی نظر بذا.
خواهش می کنم.
سلام
ایام بر شما مبارک

حاج آقا امروز خانمی تماس گرفتند و درباره سحر و جادو و این حرفا تو زندگیشون میگفتند. هیجان زده میگفتند تا اسم خودم و همسرم را به به اون فرد گفتم اطلاعاتی از زندگیم داد مونده بودم که اون از کجا میدونه!

پرسیده بود دعایی تو خونه تون پیدا نکردین. گفتم چرا، یه نوشته بود که نفهمیدیم از کجا اومده.

گفته بود زبونت مقابل خانواده همسرت قفل میشه و نمیتونی حرفت رو بزنی در حالیکه قبل از اینکه باهاشون مواجه بشی حتی آمادگی داشتی بزنی و هوار بکشی! گفتم آره

و ...

گفت من سرکتاب باز کردم فلان سوره برای شما اومده و شما با همسر و خانواده ش طرف نیستید شما با یه دعانویس طرف هستید که براتون دعا نوشته به همین دلیل همسرت به حرف شما نیست
باید یه دعانویس باطل کننده اون دعا را برای شما بنویسه که کار من نیست آقایی هست و فلان مبلغ میگیره و مینویسه

این خانوم پرسیده بود به همسرم بگم یا نه گفته بود نه چون مردها با این مسائل مخالف هستند و اعتقاد ندارند تو دعا رو بگیر ممکنه همون روز جواب بده ممکنه یه هفته یا چند ماه طول بکشه اثر کرد بعد بهش بگو

در اینکه ممکنه فردی گرفتار سحر بشه شاید نتونیم شک کنیم ولی اینکه چه کسی اون باطل السحر رو انجام بده و دعا رو بنویسه به نظرم بررسی لازمه، درسته؟

به این خانوم گفتم ممکنه اون خانوم که براتون به قول خودشون سرکتاب باز کردن یه دستی زده باشند و گرفته باشه؟ چه در مورد دعایی که در منزلتون پیدا شده و چه درباره ارتباطتون با همسر و خانواده شون!
میگفت زندگیم برام مهمه حاضرم براش هر کاری بکنم
گفتم شما به یه مشاور اهل مراجعه کن که با هردوتون به طور تخصصی گفتگو کنه به نظر من مشکل شما تفاوت فرهنگی و عدم شناخت روحیات هم هست. گفتند به مشاور هم مراجعه میکنم ولی دعا رو هم میخوام سفارش بدم بنویسن!!

گفتم پای این دعانویس ها که برخیشون با اجنه در ارتباط هستند رو به زندگی تون باز نکنید ولی گویا ایشون خیلی بهشون فشار اومده بود تو زندگی توجه لازم رو نکردند.
شما چی میفرمایید؟

درباره مسئله قبلی هم که قرار بود از شما مشورت بگیرم با اجازه شما ان شاءالله در موقعیت دیگر مصدع اوقات شریف خواهم شد.

پاسخ:
سلام و خسته نباشید خدمت شما

عید شما هم مبارک
از نوع مطالبی که برایم نوشتید بیشتر احساس کردم این خانم گرفتار یکسری شیاد و کلاه بردار شده است که قصد ویران کردن زندگی ایشان را دارند.
در اینکه سحر و جادو وجود دارد و برخی انسان ها گرفتار آن می شوند حرفی نیست و در اینکه چشم و نظر بسیاری از مردم را گرفتار کرده است باز صحبتی نیست. اما اینکه به محض بوجود آمدن مشکلات در زندگی مشترکمان و تحمل سختی زیاد در آن بیاییم و همه چیز را به سحر و جادو وصل کنیم دور از عقل و خرد است.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
یکسری سوال دارم:
اولا چرا فکر می کند که شوهرش به حرفش گوش نمی کند می تواند چند مثال بزند.
ثانیا مگر نه اینکه ایشان معتقد است که سحر و جادویی هست پس چطور جرات می کند و مشخصاتش را به این زن یا مرد می دهد شاید همین ها زندگیشان را طلسم کنند و این تازه اول بدبختی و بیچارگی آنهاست.
ثالثا آیا برگه ای که پیدا کرده رو می تونه عکسش رو برام بفرسته.
رابعا چند سال است ازدواج کرده اند؟
---------------------------------------------------------------------------------------------------
به هر حال اگر فکر می کند که سحر شده و یا چشم زخم است و واقعا حاضر است هزینه کند برای این زندگی
1- تا مدت ها مثلا چند ماه هر روز به تعدادی که می تواند سوره ناس و فلق را با توجه به معنای تک تک آیات آنه بخواند شمرده شمرده (هیچ ذکری باطل کننده تر این دو سوره نیست.) حتما همینطور که گفتم بخواند
2- هر روز مبلغی برای صدقه کنار بگذارد
3- سعی کنند گناهان چشمی و زبانی را به حداقل برسانند (این وظیفه هر دو نفر است) مخصوصا چشمی؛ کمتر به سراغ موبایل و لپ تاب و تب لت بروند تا از این نوع گناهان مصون بمانند.
4- استغفار روزانه به حد توان مثلا 100 تا 1000 بار حتما داشته باشند.
5- مبلغی برای یکی از بستگان مرحوم شده صدقه بدهد و از خدا بخواهد مشکلاتش را همانطور که مشکلات این مرحوم را برطرف کرده برطرف کند
6- احتمال می دهم که در نماز هم کاهلی می کند تاخیر در نماز اول وقت یکی از آفاتش گرفتاری های دنیایی است
7- به یک مشاور ماهر و توانا رجوع کنند تا مشکلات آنها به صورت اساسی کاویده شود. و معلوم شود چند درصد این مشکلات مربوط به نوع تعامل این دو نفر است.
تجربه نشان داده است که 90 در صد این مسائل مربوط به مسائل جنسی و عدم ارضاء صحیح همسران به دلایل متفاوت از جمله سرد مزاجی و یا انحراف های اخلاقی و ....

به ایشان بگو زندگی ات را با این دستورالعمل ها تا ابد از سحر باطل کن. نه اینکه با دادن مبلغی پول سحری را باطل کنی و دوباره گرفتار سحری دیگر شوی!!!
موفق باشید
سپاس از زحمات شما  و وقتی که صرف فرمودید

حدود سه سال از ازدواج این زوج میگذرد
ان شاءالله ازشون درباره اینکه هنوز اون برگه رو دارند یا نه سوال میکنم
هشدار ثانیا رو بهشون منتقل میکنم حتما

ار راهنمایی هاتون کپی گرفتم که در اختیارشون قرار بدم
باز هم متشکرم
پاسخ:
خواهش می کنم
امیدوارم مفید واقع بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی