فطرت الهی - دلسوخته ای منتظر

در این وبلاگ سعی داریم بیشتر از مبانی فکری الهی بنویسیم

فطرت الهی - دلسوخته ای منتظر

در این وبلاگ سعی داریم بیشتر از مبانی فکری الهی بنویسیم

فطرت چيست؟
فطرت الهی - دلسوخته ای منتظر
فطرت انسانی چیز خاصی نیست که بشود آن را مثل قلب و کلیه و غیره به کسی نشان داد بلکه فطرت همان آفرینش خاص الهی است که فقط به انسان داده شده و به هیچ موجودی قبل از انسان داده نشده است.
این آفرینش چند ویژگی دارد:
1- برای اولین بار به انسان داده شده
2- دین الهی منطبق با آن است
3- هرگز از بین نمی رود ولی ممکن است زیر لجن زار گناه دفن شود
نویسندگان
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
امام صادق (ع) از پدرش نقل ميكند كه فرمود: كسى كه در او حرص و ترس باشد ايمان ندارد و مؤمن، ترسو و حريص و بخيل نيست. الخصال / ترجمه جعفرى، ج‏1 ؛ ص131
وقتی لیبرال ها مجری باشند همیشه از فقه تعارض بیرون می کشند. و پر واضح است که در این بلبشوی کشور فروشی لیبرال ها و لگدمال کردن عزت ایران زمین مسئله ورود زنان نمی تواند اولویت فقها باشد بله اگر لازم بود فریادی بزنند هم می زنند اما اگر فریاد ، یاسین در گوش خر خواندن باشد و مسئله هم آنچنان مهم نباشد خودشان را خرج چنین مسئله ای نمی کنند.
۱۰ نفر از مراجع ربوی بودن بانک را بیش از ۶۰ مرتبه تکرار کردند، آقای جوادی آملی در سر درس گریه کرد و بانک و شیوه ی اجرایی آن را ربوی خواند اما آقایان لیبرال (دایه های مهربان تر از مادر برای دین) چه کردند؟؟؟ فقها را به درس گفتن دعوت کردند و پیشنهاد دادند که در اقتصاد دخالت نکنید.

رهبری کلام زیبایی دارند در مورد ایادی و عناصر امروز لیبرال که خودشان را روشنفکر می دانند و آن اینکه این روشنفکر نماها حتی به مانند روشنفکران واقعی در دفاع از عزت و شرافت و تمامیت ارضی کشور تلاشی ندارند و تمام فکر و ذکرشان برده کردن ملت و زیر سلطه بردن مردم است. اگر مصدق روشنفکر بود لااقل وطن فروش نبود به دنبال استقلال کشور و این مسئله بود که کشور خودکفا شود نه اینکه کشور را با لوایح مختلف در سلطه دیگران قرار دهد.

اما تمام هم و غم روشنفکر نمایی امروز این است که لوایح مختلف سازمان های بین المللی سلطه را در کشور پیاده کنند بدون آنکه یک صفحه از آن را مطالعه کنند. برای روشنفکری همین بس که زیبا کلامی دارد که پرچمدار این نهضت است :))))


حضرت امام می فرمودند: «ما تجربه کردیم و دیدیم که اشخاصى که در رأس واقع شدند، در عین حالى که بعضیشان هم متدین بودند، از باب اینکه آن راهى که ما مى‏ خواستیم برویم و آن راهى که‏ مستقل باشیم و با نان و جو خودمان بسازیم و زیر فرمان قدرتهاى بزرگ نباشیم، آن راه، با سلیقه آنها موافق نبود.» متن کامل تر کلام (توصیه می کنم بخوانید چند ثانیه ای است ارزشمند)
آنچه از کلام امام مشخص است و ناراحتی امام را بدنبال داشته است. تدین افراد نیست بلکه داشتن این تفکر است که باید زیر بار سلطه رفت و نباید مستقل از آنها بود فلذا اگر امروز امام بودند حتما با برخی آخوندهای احمق نان به نرخ روز خور نوکر سلطه ، مخالفت می کردند کما اینکه رهبری می کند.
میثم علی زلفی

نظرات  (۱)

۲۷ آذر ۹۷ ، ۲۲:۴۲ سیّد محمّد جعاوله
سلام
احسنت
ممنون.
پاسخ:
سلام
نبودید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی